O značce

100 let historie Hispanitas

Hispanitas se jako značka zrodila před 32 lety, ale jako rodinný obuvnický podnik existuje již téměř 100 let. Dnes je do podnikání zapojena čtvrtá generace rodiny. Pro produkty Hispanitas je vlastní, že jsou velmi dobře rozeznatelné od konkurenřních produktů díky vlastní jedinečným prvkům. Mezi nejvýznamnější hodnoty produktů Hispanitas patří: „Vyrobeno ve Španělsku“, komfort, kvalita, design osobitý styl. Další podstatnou součástí DNA je historie, hodnoty, lidé rodinná tradice v každém páru obuvi, který Hispanitas nabízí. Značka Hispanitas klade velký důraz na kvalitu materiálů a výrobní proces každého modelu.

Cílem značky je poskytovat trhu produkt, který je mezinárodně uznávaný pro svou vynikající design, kvalitu a komfort. Hispanitas nabízí všestranné a stále více udržitelné kolekce, jejichž linie jsou navrženy tak, aby vyhovovaly všem potřebám zákazníků, a to při zachování podstaty značky.

Hodnoty značky

  • Identita
  • Tradice a zkušenosti
  • Vývoj a adaptabilita
  • Udržitelnost
  • Vyrobeno ve Španělsku
  • Kvalita
  • Komfort
  • Design a vlastní osobnost

Vyrobeno ve Španělsku

Pro Hispanitas klíčová hodnota a jedna z největších výhod. Celá produkce Hispanitas pochází z Pyrenejského poloostrova - většina kolekce se vyrábí ve Španělsku a menší část část v Portugalsku. Hispanitas podporuje místní zaměstnanost výrobou v místních továrnách v provincii Alicante. Hispanitas také klade velký důraz na původ použitých materiálů, snaží se používat kůže od blízkých dodavatelů a podporovat vedlejší průmysl v oblasti, kde jsou umístěny provozy.

Aktuálně je obuv a doplňky Hispanitas vyráběna ve španělské provincii Alicante a jejím nejbližsím okolí - Petrel, Elda, Villena, Pinoso a dále ve dvou portugalských dílnách.

„Vyrobeno ve Španělsku” otevřelo značce Hispanitas mnoho dveří na náročných trzích nejen v Evropě, ale i Číně, USA a Jižní Americe, Japonsku či Austrálii. Produkty vyráběné ve Španělsku jsou oceňovány díky kvalitě, designu a spolehlivosti, které přispívají k vnímání značky zahraničními zákazníky. Pro Hispanitas je Evropa hlavním cílem vývozů, zejména oblast Beneluxu, Francie, Portugalsko, Rakousko a Německo, ale ani Česká republika a Slovensko nejsou zanedbatelné trhy. Přítomnost na všech pěti kontinentech svědčí o globálním dosahu Hispanitas. V České republice byly prvními oficiálními prodejci značky Hispanitas řetězec SALAMANDER a obchody obuvi JADI, které mají shodnou filosofii se značkou Hispanitas. V posledních letech se přidávají i další prodejci.

Udržitelnost

Po roce 2020 oficiálně začala cesta Hispanitas k udržitelnosti, kterou značka chápe nejen z hlediska ochrany životního prostředí, ale také z ekonomického a sociálního hlediska. Do té doby se Hispanitas již podílela na činnostech spojených s větším povědomím a respektem k životnímu prostředí a společnosti, například prostřednictvím projektu Style 001. Dnes však považuje udržitelnost za odpovědnost, kterou má jako firma. Tento bod je součástí globální strategie. Nejde jen o poskytování šetrnějšího produktu k životnímu prostředí, ale také o to, že jako firma musí pracovat na zlepšování prostředí. Udržitelnost je budoucnost a Hispanitas v ni věří jako v korporátní kulturu.

V roce 2020 uvedla značka Hispanitas na trh první linii 100% ekologické obuvi. Tenisky nazvané Style 001 stanovily precedent pro udržitelnou budoucnost kolekcí Hispanitas, což vedlo ke vzniku dalších modelů, jako je Ecogina nebo Ecopolynesia, a k zavádění udržitelných materiálů do globální kolekce.

  • Recyklace bavlny a polyesteru: 100% recyklovaná bavlněná látka z přebytku a použitého oblečení a polyesteru. Vyrábí se ve Španělsku udržitelným suchým zpracováním a bez spotřeby vody.
  • Recyklovaná guma: Hispanitas zpracovává odpad ze starých pneumatik k získání recyklované gumové podrážky přibližně s 15% podílem recyklátu.
  • Kukuřice: Hispanitas používá polymery z kukuřičných rostlin spolu s dalšími recyklovanými součástmi k výrobě podšívky sportovní obuvi (20%).
  • Cukrová třtina: Hispanitas používá přírodní zdroje rostlinného původu z naší planety, jako je odpad z cukrové třtiny (85%), k výrobě ekologicky šetrného surového materiálu, který se používá k výrobě stélky sportovní obuvi.